Autorizaţie pentru exercitarea activității de interpret şi/sau traducător
Serviciul permite obținerea autorizației oficiale necesare pentru desfășurarea activității de interpret și/sau traducător, prin verificarea documentelor și a competențelor solicitate de legislația în vigoare.
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunere solicitare
Cererea se depune în cel mult 30 zile de la publicarea rezultatelor examenelor:
- fizic sau prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 82
- prin e-mail la adresa: secretariat@justice.gov.md
- 2Pasul 2. Examinarea solicitării și a documentelor anexate
În cazul în care se depistează unele lipsuri sau neajunsuri acestea se soluționează în procesul de examinare. După înlăturarea neajunsurilor se elaborează de către persoana responsabilă proiectul ordinului privind eliberarea autorizației de interpret și/sau traducător
- 3Pasul 3. Semnarea ordinului
Proiectul ordinului este vizat și coordonat de către subdiviziunea responsabilă, contrasemnat de secretarul de stat care coordonează domeniul de activitate, apoi se prezintă spre semnare ministrului
- 4Pas 4. Emiterea și eliberarea autorizației
Autorizația poate fi ridicată personal de titular la sediul Ministerului Justiției, situat în mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 82, în baza actului de identitate și cu semnătură de primire.