Eliberarea extrasului din Registrul de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor
Extrasul din Registrul de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor (RSUATA) conţine informația referitoare la adresa conferită obiectului adresabil. Conține informația alfa-numerică şi grafică a adresei înregistrate în RSUATA.
Extrasul se eliberează pentru o adresă în temeiul cererii depusă de către proprietarul bunului imobil sau reprezentantul acestuia.
Informaţia furnizată din Registru (extrasul), autentificată de persoana împuternicită are putere juridică și constituie act doveditor privind adresa bunului imobil.
Informația din Registrul de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor este publică și poate fi vizualizată de orice persoană fără a justifica interesul pe portalul tematic https://www.cadastru.md/ecadastru/
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunerea cererii.
Cererea se depune de către proprietarul bunului imobil sau reprezentantul acestuia la Centrele multifuncționale din raza serviciului cadastral teritorial unde se află bunul imobil respectiv.
- 2Pasul 2. Verificarea informației în Registrul de stat al unităților administrativ teritoriale și adreselor.
Examinarea informației din Registrul de stat al unităților administrativ teritoriale și adreselor, a materialelor cadastrale și a informației din planul cadastral digital.
- 3Pasul 3. Întocmirea extrasului.
Perfectarea actului corespunzător pct. 28 din Anexa nr. 2 a Hotărârii Guvernului nr. 1518/2003.
- 4Pasul 4. Eliberarea documentului solicitantului.
Eliberarea extrasului se realizează la ghișeul centrului multifuncțional.