Consultarea documentelor din dosarul unui bun imobil

Consultarea documentelor constă doar în vizualizarea dosarelor din arhivă asupra bunului imobil, dar nu și în consultarea solicitantului pe probleme de înregistrare, cadastrale ale bunului imobil și a drepturilor asupra lui. Dosarele disponibile pentru consultare includ informații tehnice despre imobile (planuri, elemente constructive, anul construcției) și detalii juridice (contracte, decizii ale APL, titluri, hotărâri judecătorești etc.). În cadrul serviciului solicitantul obţine suport în identificarea documentelor de pe care ulterior pot fi solicitate copii.

publicService.steps.title

  • 1
    Pasul 1 Depunerea cererii

    Cererea pentru serviciul de consultare a documentelor se va depune la ghişeul de deservire a populaţiei din cadrul CM.  Pentru programare prealabilă, care asigură deservirea persoanei în afara rândului de așteptare, conform timpului  programării, doar pentru procedura de așteptare, accesați  https://ipcbi.gov.md/ro/content/ghidul-de-utilizare-serviciului-electronic-programare-prealabila

  • 2
    Pasul 2 Achitarea serviciului

    Serviciul poate fi achitat la ghişeu sau prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay: https://mpay.gov.md/

  • 3
    Pasul 3 Executarea cererii

    Constă în examinarea dosarului de către solicitant, studierea acestuia, vizualizarea documentelor (răsfoirea cu atenţie şi grijă sporită a dosarelor pe format hârtie, în scopul prevenirii deteriorării acestora).

  • 4
    Pasul 4 Eliberarea documentelor

    După prestarea serviciului „Consultarea documentelor din arhiva cadastrală” beneficiarul va înscrie pe cerere că serviciul i-a fost prestat, data şi ora prestării serviciului, după care va şi contrasemna în cerere.

Instituția Publică Cadastrul Bunurilor Imobile
buttons.more
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.