Înregistrarea la medicul de familie

Pentru a beneficia de asistenţă medicală primară achitată din fondurile de asigurare obligatorie de asistenţă medicală, fiecare cetăţean trebuie să se înregistreze la medicul de familie în instituţia medicală primară. Schimbarea medicului de familie şi a instituţiei medicale primare poate fi efectuată doar o singură dată pe an de la ultima schimbare/înregistrare, cu excepția cazurilor în care persoana şi-a schimbat locul de trai în altă localitate/sector, luării la evidență a gravidelor și încetării activității medicului de familie în cadrul prestatorului de asistență medicală primară. Puteţi alege o singură instituţie medicală primară, preferabil cea mai apropiată de locul de trai.

publicService.steps.title

  • 1
    Pasul 1. Identificarea disponibilității

    Adresaţi-vă medicului de familie ales, pentru a obţine acordul de a vă înscrie pe lista sa.

  • 2
    Pasul 2. Depunerea cererii

    Cererea se depune la medicul de familie prin completarea modelului prestabilit (în atașament). Depuneți cererea la medicul de familie dacă vă înregistrați pentru prima dată, schimbați medicul în cadrul aceleiași instituții medicale sau optați pentru un alt medic de familie dintr-o altă instituție medicală.

    pdf

  • 3
    Pasul 3. Informarea cu privire la înregistrare

    Drept confirmare a acceptării cererii, medicul de familie aplică pe cerere semnătura olografă și ștampila sa/semnătura electronică.

  • 4
    Pasul 4. Verificarea statutului AOAM

    Aici puteți verifica la ce medic de familie sunteţi înregistrat. Aceeași informație poate fi vizualizată și în MCabinet sau în aplicația EVO.

Compania Națională de Asigurări în Medicină (CNAM)
buttons.more
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.