Autorizație de import al medicamentelor înregistrate, materiei prime medicamentoase, al materialelor, al articolelor, al ambalajului primar şi secundar utilizate la prepararea şi producerea medicamentelor

Permisiunea pentru efectuarea tranzacțiilor de comerț exterior (import) pe o anumită perioadă de timp și în limitele indicate în autorizație.

publicService.steps.title

  • 1
    Pasul 1. Depunerea solicitării

    Cererea se depune online prin accesarea butonului Solicită sau la ghișeul AMDM, mun. Chișinău, str. Korolenco 2/1.Solicitantul sau reprezentantul său legal (în continuare Solicitant) întră în sistem (Portalul electronic al serviciilor publice) personal sau cu ajutorul recepţionarului de la ghişeul unic.Solicitantul îndeplineşte cererea şi încarcă documentele necesare specificate în sistem, personal sau cu ajutorul recepţionarului de la ghişeul unic.

    publicService.channels.2.title

  • 2
    Pasul 2. Procesarea și examinarea cererii

    În cazul când Solicitantul (sau reprezentantul său legal):

    1.depune cererea și documentele necesare cu ajutorul recepționarului de la ghișeu, recepționarul:

    • va primi și va înregistra corespunzător cererea de solicitare a autorizației și va primi documentele prezentate de solicitant;
    • va elibera imediat și necondiționat solicitantului certificatul constatator conform modelului indicat în anexa nr.3 la Legea 160 din 22.07.2011;
    • va expedia cazul subdiviziunii emitente pentru revizuire;

    Cererea poate fi returnată solicitantului doar în cazul când cererea nu conține informația necesară pentru identificarea solicitantului:

    2.depune cererea și încarcă documentele personal direct în sistem, sistemul:

    • va genera automat documentul în format electronic de confirmare a primirii cererii și documentelor („certificatul constatator”) și în mod automat va direcționa cererea și setul de documente autorității emitente.

    Autoritatea emitentă (registratorul) deschide cazul, verifică cererea și documentele depuse pentru înregistrare în vederea corespunderii acestora cerințelor stabilite de lege. În cazul constatării lipsei documentelor/informației necesare prevăzute expres de legislație, autoritatea emitentă (registratorul) va respinge cererea și va informa imediat despre acest fapt solicitantul cu specificarea și descrierea temeiului suspendării, precum și acțiunilor de remediere pentru a iniția examinarea cererii.

  • 3
    Pasul 3. Perfectarea și eliberarea actului permisiv

    Specialistul perfectează actul permisiv sau scrie o scrisoare de respingere, cu o justificare corespunzătoare în temeiul prevederilor legii, cu înştiinţarea directă a solicitantului, care se va examina şi semna de directorul autorităţii emitente.

    Când actul permisiv (scrisoarea) este gata, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primeşte o notificare electronică, descarcă actul permisiv şi confirmă recepţionarea documentului.

    În cazul când actul permisiv se eliberează pe hârtie (la solicitare sau conform cerinţelor autorităţii emitente), recepţionarul tipăreşte actul permisiv, îl înmînă solicitantului (sau reprezentantului său legal), care confirmă recepţionarea.

Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale
buttons.more
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.