Licență pentru activitatea de operare cu tichetele de masă, inclusiv de emitere şi rambursare a valorii acestora

Act permisiv, emis în condițiile legii de autoritatea competentă, prin care se atestă dreptul la activitatea de operare cu tichete de masă, inclusiv de emitere şi rambursare a valorii acestora.

Condițiile de licențiere:

  • Dispunerea de capital social de cel puţin 10 milioane de lei.
  • Activitatea de operare cu tichetele de masă, inclusiv de emitere și de rambursare a valorii acestora, este desfăşurată exclusiv de către operatorii constituiţi sub formă de societate pe acţiuni sau societate cu răspundere limitată, inclusiv cu investiţii străine, care deţin licenţă de activitate eliberată în conformitate cu Legea 166/2017 şi cu Legea nr. 160/2011.
  • Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni economice, infracţiuni împotriva patrimoniului, infracţiuni contra bunei desfăşurări a activităţii în sfera publică, precum şi pentru infracţiuni de corupţie în sectorul privat săvârșite cu intenţie (condiţie valabilă pentru fondatorul, acţionarul (asociatul) sau administratorul operatorului cu tichete de masă).
  • Activitatea de operare cu tichetele de masă, inclusiv de emitere și de rambursare a valorii acestora nu poate fi desfăşurată de către operatorii aflați în procedură de insolvabilitate, precum și cei care, la momentul depunerii cererii de eliberare a licenţei, se află în procedura de reorganizare sau de lichidare.
  • Lipsa restanțelor la bugetul public naţional mai mari de 1000 de lei.
  • Respectarea prevederilor Regulamentului cu privire la modul de operare cu tichetele de masă.

Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză

  • 1
    Pas 1. Depunerea cererii

    Solicitantul (sau reprezentantul său legal) personal sau cu ajutorul recepționarului de la ghișeu, depune cererea prin accesarea butonului Solicită, îndeplinește cererea și încarcă documentele necesare.

    Solicită

  • 2
    Pas 2. Procesarea cererii

    În cazul când Solicitantul (sau reprezentantul său legal): a) depune cererea și documentele necesare cu ajutorul recepționarului de la ghișeu, recepționarul: - va primi și va înregistra corespunzător cererea (declaraţia) pentru obţinerea licenţei și va primi documentele prezentate de solicitant, și - va elibera imediat și necondiționat solicitantului certificatul constatator conform modelului indicat în anexa nr. 3 la Legea 160 din 22.07.2011, și - va expedia cazul (copiile electronice ale cererii și a documentelor însoțitoare) autorității emitente pentru revizuire. Cererea poate fi returnată solicitantului doar în cazul când cererea nu conține informația necesară pentru identificarea solicitantului. b) depune cererea și încarcă documentele personal direct în sistem, sistemul: - va genera automat documentul în format electronic de confirmare a primirii cererii și documentelor („certificatul constatator”) și - în mod automat va direcționa cererea și setul de documente autorității emitente (șefului direcției).

  • 3
    Pas 3. Executarea cererii

    Autoritatea emitentă (șeful direcției) remite cererea și setul de documente specialistului din direcție pentru executare. Specialistul deschide cazul, examinează cererea și documentele însoțitoare, verifică respectarea condițiilor. În cazul constatării lipsei documentelor /informației necesare prevăzute expres de legislație, specialistul va sista termenul de examinare a cererii și va informa imediat despre acest fapt solicitantul cu specificarea și descrierea temeiului suspendării, termenului și acțiunilorde remediere pentru a iniția examinarea cererii.

  • 4
    Pas 4. Elaborarea proiectului deciziei

    În baza setului complet de documente specialistul examinează cazul și organizează examinările suplimentare pe interior pentru luarea deciziei de eliberare a licenței și scrie proiectul deciziei de eliberare a Licenței, care este aprobat si semnat (sau respins) de șeful direcției.

  • 5
    Pas 5. Notificarea și achitarea taxei

    Dacă eliberarea actului permisiv este acceptată, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primește o notificare electronică și achită taxa stabilită prin serviciul M-Pay sau la bancă.În cazul în care taxa se achită la bancă, solicitantul prezintă bonul de plată în original cu semnătură/ștampilă umedă.

    Achită

  • 6
    Pas 6. Perfectarea actului permisiv sau a refuzului

    După prezentarea documentului care confirmă achitarea taxei pentru eliberarea/prelungirea sau reperfectarea acesteia, specialistul perfectează actul permisiv care va fi semnat de conducătorul autorității de licențiere sau de adjunctul acestuia. În cazul refuzului cererii specialistul informează solicitantul despre refuz, cu o justificare corespunzătoare în temeiul prevederilor legii, și doar în cazul în care solicitantul nu întrunește condițiile expres specificate în lege sau, după caz, nu demonstrează întrunirea acestor condiții în decursul suspendării termenului de examinare a solicitării.

  • 7
    Pas 7. Livrarea actului permisiv

    Specialistul/ recepționarul livrează actul permisiv solicitantului (sau reprezentantului său legal), care confirmă recepționarea prin depunerea semnăturii în Registru. În cazul când actul permisiv se eliberează pe hârtie (la solicitare sau conform cerințelor autorității emitente), recepționarul/specialistul tipărește actul permisiv, îl livrează solicitantului (sau reprezentantului său legal) și confirmă recepționarea.

Informația din această pagină este oferită de către Agenția Servicii Publice. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiAgenția Servicii Publice
Agenția Servicii Publice
Mai multe
Acest serviciu poate fi solicitat și prin intermediul CUPS
Vezi lista CUPS
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.