Licență pentru producerea, asamblarea, importul, exportul, reexportul, depozitarea, comercializarea articolelor pirotehnice şi/sau prestarea serviciului „Spectacole pirotehnice şi focuri de artificii” cu articole pirotehnice de divertisment de destinație profesională

Document, emis în condițiile legii de autoritatea competentă, prin care se atestă dreptul la producerea, asamblarea, importul, exportul, reexportul, depozitarea, comercializarea articolelor pirotehnice şi/sau prestarea serviciului „Spectacole pirotehnice şi focuri de artificii” cu articole pirotehnice de divertisment de destinaţie profesională.

Cerințe față de solicitant:

Licenţa se eliberează persoanei fizice sau juridice care întruneşte următoarele condiţii:

a) Dispunerea de spaţii destinate proiectării, experimentării, producerii, asamblării, depozitării sau, după caz, destinate comercializării articolelor pirotehnice, controlate cu întocmirea procesului-verbal de control de rigoare de către organul supravegherii de stat a măsurilor contra incendiilor;

b) Dispunerea de transport specializat pentru transportul mărfurilor periculoase, corespunzător condiţiilor stabilite în Acordul european referitor la transportul rutier internaţional al mărfurilor periculoase (ADR) sau existența unui contract încheiat pentru prestarea serviciilor de transport cu o persoană care dispune de transport specializat pentru transportul mărfurilor periculoase;

c) Dispunerea de cel puțin un angajat care deține carnet de pirotehnician autorizat;

d) Angajarea persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani, sunt apte din punct de vedere psihologic şi medical şi nu au antecedente penale;

e) Respectarea normelor ecologice, sanitare, anti incendiare şi de protecţie a muncii.


Descrierea procesului de obținere a serviciului în cauză

  • 1
    Pas 1. Depunerea cererii

    Solicitantul (sau reprezentantul său legal) prin apăsarea butonului Solicită se identifică în sistem (https://actpermisiv.gov.md ), îndeplinește cererea și încarcă documentele necesare, personal sau cu ajutorul recepționarului de la ghișeu.

    Solicită

  • 2
    Pas 2. Procesarea cererii

    În cazul când Solicitantul (sau reprezentantul său legal): a) depune cererea și documentele necesare cu ajutorul recepționarului de la ghișeu, recepționarul: - va primi și va înregistra corespunzător cererea (declaraţia) pentru obţinerea licenţei și va primi documentele prezentate de solicitant, și - va elibera imediat și necondiționat solicitantului certificatul constatator conform modelului indicat în anexa nr. 3 la Legea 160 din 22.07.2011, și - va expedia cazul (copiile electronice ale cererii și a documentelor însoțitoare) autorității emitente pentru revizuire. Cererea poate fi returnată solicitantului doar în cazul când cererea nu conține informația necesară pentru identificarea solicitantului. b) depune cererea și încarcă documentele personal direct în sistem, sistemul: - va genera automat documentul în format electronic de confirmare a primirii cererii și documentelor („certificatul constatator”) și - în mod automat va direcționa cererea și setul de documente autorității emitente (șefului direcției).

  • 3
    Pas 3. Executarea cererii

    Autoritatea emitentă (șeful direcției) remite cererea și setul de documente specialistului din direcție pentru executare. Specialistul deschide cazul, examinează cererea și documentele însoțitoare, verifică respectarea condițiilor. În cazul constatării lipsei documentelor /informației necesare prevăzute expres de legislație, specialistul va sista termenul de examinare a cererii și va informa imediat despre acest fapt solicitantul cu specificarea și descrierea temeiului suspendării, termenului și acțiunilorde remediere pentru a iniția examinarea cererii. În baza setului complet de documente specialistul examinează cazul și organizează examinările suplimentare pe interior pentru luarea deciziei de eliberare a licenței și scrie proiectul deciziei de eliberare a Licenței, care este aprobată si semnată (sau respinsă) de șeful direcției.

  • 4
    Pas 4. Notificarea și achitarea serviciului

    Dacă eliberarea actului permisiv este acceptată, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primește o notificare electronică și achită taxa stabilită prin serviciul M-pay sau la bancă. În cazul în care taxa se achită la bancă, solicitantul prezintă bonul de plată în original cu semnătură/ștampilă umedă.

    Achită

  • 5
    Pas 5. Perfectarea actului permisiv sau a refuzului

    După prezentarea documentului care confirmă achitarea taxei pentru eliberarea/prelungirea sau reperfectarea licenței specialistul perfectează actul permisiv care va fi semnat de conducătorul autorității de licențiere sau de adjunctul acestuia. În cazul refuzului cererii specialistul informează solicitantul despre refuz, cu o justificare corespunzătoare în temeiul prevederilor legii, și doar în cazul în care solicitantul nu întrunește condițiile expres specificate în lege sau, după caz, nu demonstrează întrunirea acestor condiții în decursul suspendării termenului de examinare a solicitării.

  • 6
    Pas 6. Recepționarea documentului

    Când actul permisiv este gata, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primește o notificare electronică, descarcă actul permisiv și confirmă recepționarea documentului. În cazul când actul permisiv se eliberează pe hârtie (la solicitare sau conform cerințelor autorității emitente), recepționarul/specialistul tipărește actul permisiv, îl livrează solicitantului (sau reprezentantului său legal) și confirmă recepționarea

Informația din această pagină este oferită de către Agenția Servicii Publice. În cazul în care considerați că informația este incompletă sau incorectă, vă rugăm să contactați reprezentanțiiAgenția Servicii Publice
Agenția Servicii Publice
Mai multe
Acest serviciu poate fi solicitat și prin intermediul CUPS
Vezi lista CUPS
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.