Certificate de naștere, căsătorie și deces din fondurile Agenției Naționale a Arhivelor, întocmite în baza registrelor parohiale pentru perioada anilor 1820-1922
Certificatul de arhivă constituie un document cu putere juridică, ce conţine informaţii despre existența în documentele de arhivă, a unor date referitoare la situații și drepturi semnalate prin cererile solicitanților.
La ghișeu cererile pot fi depuse doar în baza programării online - https://programari.gov.md/ro/ana
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunerea solicitării
Solicitarea de eliberare a certificatului poate fi depusă: 1) online prin accesarea butonului Solicită (pentru a beneficia de serviciile electronice de stare civilă este obligatoriu deținerea semnăturii electronice sau mobile); 2) în format pe hârtie, la ghișeul unic al Agenției, pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Asachi, nr 67/B (doar în baza programării online - https://programari.gov.md/ro/ana)
publicService.channels.2.title - 2Pasul 2. Achitarea tarifului pentru serviciul solicitat
Serviciul poate fi achitat prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay
publicService.channels.4.title - 3Pasul 3. Procesarea și examinarea
La această etapă executantul examinează solicitarea și perfectează certificatul/răspunsul.
- 4Pasul 4. Eliberarea certificatului de arhivă
Certificatul de arhivă poate fi recepționat: 1) la ghișeul ANA; 2) livrat direct la domiciliu prin intermediul serviciului guvernamental de livrare MDelivery: https://mdelivery.gov.md/.
publicService.channels.5.title