Certificate de naștere, căsătorie și deces din fondurile Agenției Naționale a Arhivelor, întocmite în baza registrelor parohiale pentru perioada anilor 1820-1922

Certificatul de arhivă constituie un document cu putere juridică, ce conţine informaţii despre existența în documentele de arhivă, a unor date referitoare la situații și drepturi semnalate prin cererile solicitanților.  

La ghișeu cererile pot fi depuse doar în baza programării online - https://programari.gov.md/ro/ana

publicService.steps.title

  • 1
    Pasul 1. Depunerea solicitării

    Solicitarea de eliberare a certificatului poate fi depusă: 1) online prin accesarea butonului Solicită (pentru a beneficia de serviciile electronice de stare civilă este obligatoriu deținerea semnăturii electronice sau mobile); 2) în format pe hârtie, la ghișeul unic al Agenției, pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Asachi, nr 67/B (doar în baza programării online - https://programari.gov.md/ro/ana)

    publicService.channels.2.title

  • 2
    Pasul 2. Achitarea tarifului pentru serviciul solicitat

    Serviciul poate fi achitat prin intermediul serviciului guvernamental de plăți electronice MPay

    publicService.channels.4.title

  • 3
    Pasul 3. Procesarea și examinarea

    La această etapă executantul examinează solicitarea și perfectează certificatul/răspunsul.

  • 4
    Pasul 4. Eliberarea certificatului de arhivă

    Certificatul de arhivă poate fi recepționat: 1) la ghișeul ANA; 3) livrat direct la domiciliu prin intermediul serviciului guvernamental de livrare MDelivery: https://mdelivery.gov.md/.

    publicService.channels.5.title

publicService.disclaimerAgenția Națională a Arhivelor
Agenția Națională a Arhivelor
buttons.more
publicService.allowsMDelivery
publicService.allowsMDeliveryLink
publicService.cupsDisclaimer
publicService.cupsDisclaimerLink
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.