Înregistrarea activității de prelucrare și/sau fabricare a mărfurilor supuse accizelor
Înregistrarea/anularea statutului de plătitor de acciză;
publicService.steps.title
- 1Pasul 1. Depunerea solicitării
Solicitarea poate fi depusă:
1) online, prin accesarea portalului www.sfs.md, accesarea sistemului „Cabinetul personal al contribuabilului”, autentificarea în cadrul sistemului prin intermediul serviciului guvernamental de autentificare și control acces - MPass; accesarea serviciului SIA „e-Cerere”, modulul „Administrarea plătitorilor de accize”, completarea cererii cu privire la înregistrare/anulare a certificatului de acciză al antrepozitarului autorizat, introducerea datelor din documente în cadrul sistemului;
2) la ghișeu, prin prezentarea în cadrul Direcției de deservire fiscală din raza de deservire a contribuabilului și depunerea setului de documente și a cererii cu privire la eliberarea/anularea certificatului de acciză al antrepozitarului autorizat.
- 2Pasul 2. Examinarea solicitării și a documentelor anexate
- 3Pasul 3. Ridicarea Certificatului.
În cazul depunerii solicitării on-line vizualizarea informației de către contribuabil are loc în SIA ,,e-Cerere”, iar în cazul depunerii solicitării la ghișeu Certificatul se ridică de la ghișeu.